layout

Sunday, March 8, 2015

aiffah dhabit binti mohammad dimyati

ehem.. ehem....

lama rasanya aku biarkan blog ni bersawang....
semalam, berborak dengan sorang sahabat,

''kak, aku da jumpa blog ko"
"haa? ko jumpa mana?"
"aku cari laa.."
"ko stalker aku ea? haha.. blog tu da berhabuk da, lama x update...."

tetiba..... aku rasa macam nak update blog hari ni... smua asbab sahabat aku tegur semalam.. hihi..

-------------------------------------,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-----------------------------------------

korang.....
pernah x rasa kehilangan seseorang?
mesti pernah kan....
aku pon,
baru2 ni 2 minggu lepas salah sorang sahabat merangkap junior aku di politeknik shah alam meninggal.
setelah penderitaan yang di tanggung, pengakhirannya adalah kematian.
aku yakin, Allah sangat cintakan dia...
Allah tarik nyawa dia pada hari khamis petang...
bagi aku, itu adalah hari yang baik.. :)

aku dengan dia sebenarnya xdelah rapat mana...
cuma aku dengan dia, pernah cooperate dalam laksanakan amanah...

aku dengan dia.... cuma ada satu kenangan manis....
masa jamuan akhir.. bebudak ni buat jamuan perpisahan tuk kami yang bakal tamat pengajian...

ada satu part tu, smua junior kene bagi bunga ros merah pada senior... dan dia adalah manusia terpilih beri bunga ros tu pada aku... pada fikiran aku.. oh, kuat betui jodoh aku dengan dia. bertugas atas lajnah yang sama, nama aku terpilih tuk diberi bunga oleh dia.. haha.. poyo x? :P

dan kini... dia sudah tiada...

hmm.. sedih bila fikirkan kenangan tu... cebisan kenangan yang xkan aku lupakan.. insyaAllah

2 minggu lepas, aku asyik teringatkan dia. serius x tipu.. hati aku sokmo terdetik nak tahu khabar dia.
aku x cntct pon kawan2.. sebab aku x tahu bagaimana nak cntct mereka. dengan keadaan aku yang tidak mengizinkan menghubungi mereka... hmm, so sad...

aku dapat tahu berita kematian dia masa aku otw nak balik kl.....
terkejut.. perlahan2 air mata aku mengalir...

aiffah dhabit binti mohammad dimyati. semoga kita bertemu di syurga. semoga antara kita sering memberi syafaat :)

korang yang da baca, tolong la sedekahkan al-fatihah buat arwah ye <3


Namun kini... 
Hanyalah tinggal kenangan...
Pertemuan kita di laman perpisahan...
Kemesraan bermegah di akhir pengenalan....
Sayup menitiskan air mataku.... 

No comments:

Post a Comment