layout

Thursday, April 30, 2015

Makcik? oke je....

Pehal ko dress up macam makcik2 ni??
"Ehh, yeke?? X perasan plak aku."

kita ni budak bndr beb. Tolong la jga imej skit.
"Hmm.... imej mcm mne tu?"

Well said. Mcm aku ni... 
"Macam ko? Xnak la aku...."

Laa.. apesal pulak??
"Aku x jamin umo aku pnjg beb."

Dah kenapa pulak ko sebut sal mati ni??
"Haha.. x faham kan? Kenapa aku sebut pasal mati. Sebab aku memang xtahu bila Allah nk tarik nyawa aku. N aku takot andainya Allah tarik nyawa aku saat aku berpkaian tidak tutup aurat dengan baik. Dan ko pon sama. Ko tahu bila Allah tarik nyawa ko? Ko yakin hidup ko smpai ke tua? Ko berani lagi nak pkai bju x ckop kain, sluar ketat, tdung singkat.. series beb. Aku langsung x berani... biarlah aku dikata makcik tp Allah redha dengan pkaian aku."

‪#‎Notanoti‬ Semoga Allah matikan kita dalam keadaan sedang melakukn ketaatan. Bukan kemungkaran.

No comments:

Post a Comment