layout

Wednesday, April 2, 2014

UJIAN DUNIA SEMATA

Perhatian!

Perbentangan viva Kumpulan KTM.
Tempat di P1-1
Tarikh 1/4/2014
waktu 9.00 - 9.30 pagi...

Hakikatnya aku kecut apabila di soal oleh pensyarah penilai. Ini di dunia.. dimana aku masih lagi bernafas. Dimana aku masih lagi boleh perbaiki segala kesilapan dan kelemahan.

Andainya.. aku disoal oleh malaikat mungkar dan nakir di dalam kubur.. dimana dalam keadaan tubuhku terbjur kaku. Tubuh yang tiada nyawa. Dimana aku tidak lagi berpeluang untuk perbaiki sgla kelemahan dan ksilapan.

Allahu... sungguh setiap perkara yang dilalui pasti ade hikmahnya.. setiap perkra yang ditempuhi ada ibrahnya..
Aku pasti, suatu hari nanti aku akan mati.
Ya, aku yakin.
Tp, aku takut dengan amalanku yang sedikit ini.
Mampukah aku menjawab soalan malaikat Allah...

#Semoga kita semua antara jiwa yg selalu bertaubat pd Allah..
#kita masih brnyawa.. jadi.. jgn lepas peluang tuk trus mencari redha Allah...
#Semoga kita tidak termasuk dalam golongan orang2 yg rugi...

Notanoti: alhamdulillah.. presentation final project dah settle.. now, focus on final exam! Allahuakbar!!

No comments:

Post a Comment